poniedziałek, 7 października 2013

Pokolenie 'klubowiczów' ?



Jak ja nienawidzę większości książek polskich autorów! Nie macie pojęcia.. Tę książkę zdobyłam za symboliczną złotówkę. Pomyślałam "Co mi tam... Pewnie beznadziejna ale nic praktycznie nie kosztuje. Muszę coś, cokolwiek, kupić żeby poprawić sobie humor." Jestem kobietą, więc to oczywiste, że drobiazg potrafi zdziałać cuda :D
Non stop odkładałam ją na później. Oceniłam  po okładce i tytule. Mój błąd  :) 
Książka mnie zaskoczyła. Pokazała, co wspomnienia potrafią zrobić z człowiekiem. I.. tak, każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Coś, co obudzi 'potwory przeszłości' i nakłoni do myślenia . 


Wyobraźcie sobie, że przeżywacie trudne chwile, popadacie w depresje, ‘słabości’ przeszkadzają w codziennym życiu… Dowiadujecie się, że ktoś napisze o was książkę. Po latach, gdy już stanęliście na nogi odnajdujecie ją na półkach księgarni. Jak zareagujecie ? 

Serdecznie polecam !

                                                                Sam :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz